*Είπα να μπω να ξεσκονίσω το μπλοκόσπιτο , να σας πω πως πέρασα από την
τελευταία μου ανάρτηση και να σας ζαλίσω πάλι και.. να τα πω να ξεσκάσω
αφού ...
Πόσες φορές έχεις βρεθεί μπροστά σε ένα ράφι με παιχνίδια και δεν έχεις
ιδέα τι να διαλέξεις; Θες κάτι που θα ενθουσιάσει το παιδί όταν το ανοίξει,
που ν...
*(ή πως να αξιοποιήσετε τα πασχαλινά αυγά που σας περίσσεψαν)*
Χρόνια Πολλά φίλοι μας, Χριστός Ανέστη!
Ελπίζουμε να περάσατε πολύ όμορφα τις ημέρες του Πάσ...
Πέρασαν πολλά χρόνια από τότε που ήμουνα μικρό παιδί και μου χάρισε ο
πολυταλαντος παππούς μου,ένα μικρό άσπρο αρνάκι ,που τ ονομασα Αργυρούλα!Το
πήγαινα σ...
Όσο υπάρχουν ακόμη άνθρωποι...άνθρωποι που πονούν τον τόπο, την παιδεία και
τα παιδιά της χώρας μας, έχουμε δικαίωμα να ελπίζουμε!
Αξιότιμε κύριε Μπάσμπα
Σ...